Polityka jakości

O jakość na każdym etapie procesu naprawczego dbają kompetentni pracownicy oraz wewnętrzne służby kontrolne. Kontroli funkcjonalnej materiałów i podzespołów dokonują zarówno pracownicy odpowiedzialni bezpośrednio za wykonanie poszczególnych procesów naprawczych jak i  ich zwierzchnicy służbowi. Natomiast kontrolę instytucjonalną zapewniają wewnętrzni kontrolerzy jakości, nadzorujący czynności naprawcze i wykonujący międzyoperacyjny odbiór wykonanych prac.

O politykę jakości troszczą się również służby serwisowe.

Szczegółowa analityka procesu naprawczego oraz obserwacja eksploatacji taboru i wnioski z napraw awaryjnych pozwalają optymalizować technologie stosowane przez Spółkę i ustanawiać surowe wymogi jakości w zakresie wykorzystywanych materiałów, narzędzi oraz współpracujących kooperantów.

Istotę i świadomość polityki jakości w działaniach firmy podkreśla motyw logotypu Spółki  - odwołujący się do symbolu jakości Q.

Intensywne działania organizacyjne i szereg przedsięwzięć inwestycyjnych, wspierających optymalizację procesu naprawczego, pozwalają na ciągłą poprawę jakości świadczonych usług. Potwierdzeniem prowadzonych działań i wzywaniem dla Spółki jest rosnący wolumen sprawnego taboru naszych kontrahentów.

Nasze służby serwisowe działają w każdym Oddziale Produkcyjnym. Do Państwa dyspozycji jest również mobilny zespół serwisowy.